Detta inlägg är gammalt och kan innehålla inaktuell information.
Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Problem vid betalning

Hej

Tyvärr så upplever vi vissa problem vid betalning och i många av dessa fall så gäller det Handelsbanken-kunder. Är du Handelsbanken-kund och upplever problem så ber vi dig som har möjlighet att testa ett annat kort, alternativt kontakta kundtjänst på telefon 0771-323324 eller support@sfkids.com

Ett annat tips kan vara att undersöka om ditt kort är godkänt för internetköp /e-handel.
Detta gäller oftast nyss utställda kort, Visa Elektron och Nordeakunder.
För mer information, kontakta din bank

Jessica Berglund Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej jag fick ett kort med 3 månader av min kontaktkompis. Vill använda de gratismånaderna, men inte mer. Måste jag lämna bankomatkorts information då? Det vill jag inte, det känns inte säkert...
    ...
  • Hej!

    Ja, tyvärr måste du lägga in dina kortuppgifter för att använda din värdekod för 3 gratismånader.
    Om du vill så kan vi ta bort kortet så fort kontot blivit aktiverat, det är bara att du mejlar oss, så tar vi bort kortuppgifterna direkt då.

    Med vänlig hälsning,
    Marcus

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.